Merhaba Anneler 19 aylık kızım var akşam yatmadan önce devam sütü içiyordu artık istemiyor sma, aptamil denedim bebelac gold pişik yaptı ne yediriyorsunuz tok tutsun diye bugün arılac sütlü pirinc kaşık maması verdim ilk defa sevdi ama sürekli de onu vermek istemiyorum sizin bebekleriniz hangi devam sütünü sevdi