Beraninannesii Kızlar bunu kaça satarım sizce 😅 imzalı ve maçta giyilmiş üzerinde lekeleri dahi duruyor 😅
Mbrre Beraninannesii bjk store da tek imzalı sanıyorlardı yanlış hatırlamıyorsam 18 bin civarında idi. Yada 8 😀 geçen ay forma aldık orda görmüştüm 😀
Beraninannesii [silindi] Misal 10 bin felan eder mi hiç anlamam bu işlerden eşimde anlamıyor biz Beşiktaşlı değiliz elimize geçti bir şekilde bari degerlendirelim diyoruz birde 2007 yılından 😇
[silindi] Beraninannesii Ben koyu Beşiktaşlıyım ama evim forma dolu, ayrıca eşim koyu Ankaragüçlü artık aldırmıyor Beşiktaşlı ürün yoksa ben alırdım 😬 3-5 hatta 7 bile edebilir dolap hesabınız var ise yükleyin. Koleksiyoner çok 🤗
Beraninannesii [silindi] Teşekkür ederim 🌸 Şimdi bir arkadaşta aynı şekilde söyledi 10 bine koy 100 bin yazan bile var mutlaka satılır diyor 😇
[silindi] Beraninannesii Bende dolap üzerinden satmıştım, alıcısı çıkar birde imzalı forma ekstra alıcısı olur 🙂