Öğretmenim aynı zamanda a.ö ikinci üniveristeyi okuyorum.2 yaşında bir kızım 7 aylık bir oğlum var. Onlar biraz büyüyene kadar çalışmayı düşünmüyorum.İki bebişimi büyütürken aynı zamanda daha donanımlı olmak için kendimede bir şeyler katmak istiyorum. Önerileriniz nelerdir,sizler neler yapıyorsunuz ?