Gambek doktora götürdük doktor aşilardan sonra normal olduğunu söyledi. Ishalden sonra ise 10 gün kadar bu sefer kabız oldu ve yine doktora götürdük ama artık çocuk kıvranıyorum ayaklarını hiç indiremiyorum işgalden daha kötüydü açıkçası doktor bu sefer lavma verdi bir kez yaptım sonrasında düzelme basladi