Rabia_kk ve ben çok ofkeliyim bir gecede 50 bin belki bundan çok daha fazlası insanın ölümüne sebep olanlardan hesap sorulmamasina ve bunca çürük binalara bu izni verenlerin yargılanmamasina , kolon kirişleri kesip binanın dengesiyle oynayanlara, asla unutmayacağım bugün onlarin başına gelen bizim basimizada gelebirlirdi ve ben yine ofkeliyim ülkemizin aktif fay hatları üzerinde olmasına rağmen geçmişten bu yana büyük kayıplar verilmesine rağmen hala deprem dirençli kentler haline gelmeyisine hala aynı sistemle çürük kat kat binalarin dikilmesi ve hala fay hatlarına takir takir ev yapılmasına kısacası ben ofkeliyim ve sanırım hiç dinmeycek bu öfkem rabbim.bidaha yaşatmasın demekten başka bişeyde gelmiyor elimden