Anneeolmak Kızlar ya bebişim 1 aylık dünden belli yeşil kaka yapıyor nedeni ne olabilir mamayı da kestim dün 1 kere verdim bugün hiç vermedim daha önce yaşayan var mı
Mervetnl Anneeolmak süt alerjisi, veya sindirmin başladığını gösteryor olabilir. Benim bebeğimde bir kaç kere yeşil yapmıştı. Kaka uzuyor mu?
Yasemin38 Anneeolmak emiyorsa senin yediklerinlede alakalı olabilir canım mama da yapabilir, fazla gazda sebep olur
Meri-Mel Anneeolmak Annem üşüdügünde öyle olur diyor ama bilimsel bir dayanağı var mı bilmiyorum 🤔Bence yediklerinizden oladabilir
Bebegimm1 Anneeolmak yeşil sarı normal olan kakada başka bir şey yoksa sorun yok yani kan gibi şeyler varsa doktora gidin ama sadece yeşil renk bi dorun değil çnkü benm bebeğim yeşil sarı yapıyor yıllardır tahlil de verdik bir şey çıkmadı doktor normal dedi
Anneeolmak Mervetnl ya süt alerjisi yeni ortaya çıkabilir mi? Sindirim dediğiniz olaydır inşallah 🙏 yok uzamıyor normal
Anneeolmak Yasemin38 mamayı 1 kere verdim dünden belli ama 😔 yediklerime de dikkat ettim bugün dün kısır yemiştim ama dünün etkisi bugüne devam eder mi?
Songulhiranur Bende yeşil soğan yemiştim. Oğlumun kakaso sonrasında yesildi. Doktora yazdım o da yediklerindendir dedi bir sor canım istersen .
Mervetnl Anneeolmak benim oğlum sadece mama ile besleniyor 2,5 aylıkken çıktı süt alerjisi 😌 Ama olmayada bilir doktoruna bi danışın isterseniz yeşil kaka bazen normal de oluyor 😌
Neslihan8181 Anneeolmak bende kullanıyorum sağlık ocağı kan damlası verdi koyu yeşil olabilir dedi o yüzden sordum bizimde oyle Bi durumumuz yoktu