Ben mesela vazgeçiyorum artık bildiğimi de söylemeye çoğu zaman. Görünmezliğim varmış gibi en başta yazmama rağmen toplu teşekkür entrysinde nickname’im yazılmadığı için. Yazılmasın elbet ona da okey ama beğene basmak dahi “yazdığını gördüm teşekkür ederm” mahiyeti taşır.
Bunun dışında mesela kitap önersine yığdırdığım onca öneriye ek olaeak 3 al 2 öde var kampanyasını da iliştiro sadece alım kısmıyla ilgilenildiği için. Keşke o gün nezaket ve incelik kitabı önerseydim.
Yani siz isyan ediyorsunuz ama böylesi de o kadar çok oluyor ki.. Bilgi ya da ilgi vereni de küstürüyolar.
O yüzden şansınızı arama kısmından ya da internetten deneyin. Bilgi buradan ibaret değil her zmaan.