Asu1461 1balAnnesi geçenlerde hastanaye gittim oğluma test yaptırmaya orda bir bebek aşağı yukarı 5.5 aylık falan ama nasıl ağlıyor bişi var sandım annesinin yanına gittim sizin durumunuz acil sanırım girin içeri dedim kadın bana yok acil değil dedi ama dedim çocuğunuzun bişi var böyle ağlaması normal değil dedim kadın doğduğundan beri böyle ağlıyor kısa kısa uyuyor dedi ben şok oldum ama görmeniz lazım ağlamayı beterin beteri var :(
1balAnnesi Asu1461 alla alla Allah yardımcısı olsun. Ablamın bebeği de çok ağlardı yırtarcasına kendini sonra süt alerjisi olduğunu öğrendik öyle bişeydir belki onunki de
Deletedmom772 1balAnnesi benim bebeyim her gün saat 4den iyanir hala uyanik.5 dakika bile uyumuyor bana imkan vermiyo bizde saat 08.57.ama bu bebek hayla iyanik
1balAnnesi Ecelila çalışmıyorsan sen de uyu öğlene kadar boşver. Benimki öyle gündüz uykusunu da uzun uyumuyor. Yarım saat 1 saat bazen çok nadir 2 saat uyuyor şaşırıyorum tabi gündüz uykuları bile kesintisiz olmuyor uyanıyor başındayım sürekli emziriyorum pişpişliyorum
Karacaa 1balAnnesi canım onun diş sıkıntıları başlamıştır artık. Benim bebeğimde hep iterdi zaten memeye düşkün değildi seninki gibi yavaş yavaş huzursuzluğu başlar çünkü yada doyuyorsa başka sıkıntısı yoktur korkma
1balAnnesi Karacaa ama 3 aydan beri aynı diş bu kadar uzun süre yapar mı sizinki şimdi düzeldi mi uykuları
Karacaa 1balAnnesi düzeliyo canım inanki geçiyo derlerdide inanmazdım geçiyo şuan 10.aya gireceğiz ve bazen gece sadece 2 kez uyanır bazense saatte bir🤪 ama emdiği için sık uyanıyo ama galiba bu sefer ben alışıyorum bünyem alışıyo sende alışacaksın mesela dün gece her saat başı kalktık ama şikayet etmiyorum alıştım çünkü😱🤪
Farahzeynep 1balAnnesi benim kızım 3. Ayda gece neredeyse hiç uyanmazdı ya da 1 kere uyanırdı, 4. 5. Ayda sık sık uyanmaya başladı, 1.5-2 saatte bir, 6. Ayda dişi patladı ve gece 2 kere uyanmaya başladı. Dişiniz çıktı mı? Ondan kaynaklı olabilir.
1balAnnesi Farahzeynep yok daha çıkmadı bakıyorum ama öyle şiş falan da değil daha çıkacak gibi değil yani ama inşallah diş çıkımca düzelir
miniminiAlina02 1balAnnesi Benim de bebeğim bu sekilde yapıyordu. Sonradan doymadigini anladim. Gece uyutmadan once birseyler vermeyi deneseniz. Genelde coğu bebek geceleri doymaz. Eğer ayaklarini topluyorsa karnina taraf o zaman gazi vardir. Yapmiyorsa oğle o zaman actir. Sıvı birseyler yedirin gece yatmadan once. Sonra da kundak yapmayi deneyin. Belki bir yarari olur.
1balAnnesi miniminiAlina02 yani sık sık emiyor hatta gece bazen kendisi emmek istemiyor kilo alımı da iyi aç oldupunu sanmıyorum ama bilmiyorum
1balAnnesi Karacaa inşallah düzelir ama eğer 10. Aysa daha çok var bizimkinin o kadar olmasına😔 normalde gece kalkınca sürekli sinir oluyor insan ama sabah uyanınca alışıyorsun yorgunlupun pek kalmıyor gibi oluyor ama bu gece beni çok zorladı biraz da rahatsız gibiyim heryerim ağrıyor ondan çok zorlandım bu gece inşallah biter biran önce şu dönem
hikmethanim_07 1balAnnesi Benim kızım 2 aylık gece sadece bir defa uyaniyor ayni saatte 4.35 de uyaniriz başka da kalkmiyor