meva1_ Kuzum 20 aylık .12 gün önce uyuz denildi . Evde hepimiz 3 gün kremden kullandık . Vücudunda birşey yoktu geçti dedik. Dünde beri yine döküntüler başladı 😏 ne yapılabilir nasıl atlatırız . İyice psikolojim bozuldu
Mavi1 meva1_ herşeyi 90 derecede yıka . Xiabion losyon al eczaneden . Emzirmiyorzan hapı var iç. Emziriyorsan eşin içsin hapı
Alparslan616161 meva1_ elleri ve ayaklarına kına yak cnm özellikle bebeklerde çocuklarda Orda başlıyor vücuduna da aktardan karışım yaptır onu uygula Bnmde oğlumda var sürekli kına yapıp vücuduna karışımı uyguluyorum tamamen kurtuluş yok mlsf bide yaz geldi sıcaklar da tekrarlama oranı yüksek
meva1_ Alparslan616161 doktora gittik dün başka doktor . Uyuz falan değil dedi uyuz yok dedi ne onda ne sende
meva1_ Alparslan616161 iyi bir cildiyeye götürdüm emin olmak için . Atopik dermatiy tanı . Uyuz zaten insanı kaşındırır bizde kaşıntı yoktu