ozge28 Haziranın 22 sinde 3 yaşına girmeye hazırlanan bir oğlusum var ve ben 1 aylık hamileyim evet çok güzel bir duygu ama çokta korkuyorum doğum sonrası ne yapacağım nasıl başa çıkacağım benim gibi olan anneler varsa biraz konuşabilir miyiz 😊
alpsmother_ ozge28 ay bence yaş aralıkları çok güzel denk gelmiş zaten 9 ay hamilelik derken diğer oğlunuz neredeyse 4 yaşında olacak artık o kadar zorlanmazsınız kreşe falan gider artık o yaşta ben ikinci çocuk düşünülüyorsa yaş aralığının 3-4 olması taraftarıyım çocuklar bari birbiriyle oyun oynasın ilerde beraber takılabilsinler😁
berenselen-16 ozge28 3 buçuk yaşında bir kızım birde 6 buçuk aylık bir kızım daha var size diyiceğim tel şey Rabbim size bol bol sabır çocuklarınızada sakinlik versin inşallah size yardım dicek biri vardır yoksa başlarda çok zorlanırsınız çünkü eve yeni bebek gelince büyük çocuğun huyu suyu herşeyi değişiyor
_yaseminturann ozge28 İlk oğlum hemen hemen 3 yas 3 aylık ikinci oğlum ise 3 aylık kolay diyemem ama zamanla alışılıyor ve güzel bir duygu🌸
Kuzum11 2 yasında oğlum 3 aylık bebeğim ,,, Söyleyeceğim tek sey cok yorgunum hele bide kolik bebeğim ….. offf sabır allahım
Kuzum11 ozge28 biri bakıma muhtac kücük bebek diğeri oyuna ilgiye muhtac kücük cocuk kim ne kadar ilgilenirse ilgilensin anne kadar olmuyor senin kadar kimse düşünemiyor altıydı karnı uyksuu vsvss yani zor ama bi sekilde bakılıyor tabi.
ozge28 alpsmother_ evet bende bu yüzden çok istedim birbirleriyle arkadaş olabilsinler diye ama içimde hep bir korku var ister istemez 😊
ozge28 Kuzum11 tabi ki hiç kimse anne gibi olmuyor çok haklısınız Allah yardımcınız olsun dünyaya gelen öyle yada boyle bir şekilde büyüyor :)
ozge28 berenselen-16 Oğlum şuan sakın kendi kendine oyalanabilen bir çocuk çok şükür öyle yaramazligi çok olan bir çocuk değil ama eve yeni bir bebek gelince ne olur bilemem tabi ki 🤷Annem var yardım edecek ama çalıştığı için çok uzun süreli kalabileceğini düşünmüyorum maalesef
berenselen-16 ozge28 size nacizane bir tavsiye veriyim ben uyguladım ve kızımın çok hoşuna gitti kardeşi doğduğu zaman hastaneye getirdiler kızımı kardeşinden önce ona aldığımız bir oyuncağı verdik kardeşin sana hediye getirmiş diye ve çok beğendi hala o oyuncağı çok sever sizde deneyebilirsiniz en azından kıskançlık olmaz
ozge28 berenselen-16 evet bunu bir kaç kisiden daha duymuştum aklımın bir köşesinde kalmış ve uygulayacağım çok teşekkür ederim Rabbim sizede çok çok sabır versin inşaallah🙌 Annelik zor zanaat ama yinede canları sağolsun 🌸
ozge28 berenselen-16 Evet geçecek ve biz bugün şikayet ettigimiz günleri bile çok ozleyecegiz bundan eminim 😊
berenselen-16 ozge28 ben herzaman kendimden kötü durumda olan insanları aklıma getiriyorum ve şükrediyorum canları sağ diyorum bu bile iyi geliyo😊