Eşimin kuzeni tandem emzirme yaptı kızı vardı oğluna hamileydi kaynanasinin annesi emzirme sakin doktorlari dinleme demiş kız takmamıştı bunu doktorlar emzir diyor diye emzirmisti ama eğer anne karnındaki bebek erkekse o zaman hamileyken başka cocugu emzirirse karnındaki bebekte ileride gelişim sorunu oluyormuş. Eskiden karnındaki bebek ne olduğunu bilmedikleri için sütü kesiyorlarmış direkt. Şimdi çocukta gelişim geriliği varmış zihinsel ve bedensel kaynanasinin annesi de ben demiştim hamileyken erkek çocuğa zarar verir emzirmek demiş. Siz hiç böyle bir şey duydunuz mu