saudadeee_ Kızlar merhaba emzirme işi bitti doğum kontrol yöntemi olarak aile hekimi yasmin hap yada bu iğneyi önerdi kullanan varmı hangisi iyi olur sizce yan etkisi var mı??
3cocuklu7171 saudadeee_ 6 yıl once kullanmıstım 2 sene boyunca sonra bende adet kesılmesı oldı bıraktım şuandada 3 aylık olanı kullanıyorum bu seferde bıtmek bılmıyor orta yolu bulamadım😅