Zeyneppppp ben kullandimm bacim en iyi damla bu 16 gunlukken bi basladi gaz anamiz agladi bunu verdi eczane en iyisi diye cabukta bitiyo diye icerik ayni dediler metsil aldim yavrumu kabiz yaptiSonra nurse harveys kullandim hic ise yaramadi tekrar sap simplexe dondum 3. Ayda sip diye gaz bitti tedbiren devam ettik sonra biraktim