Oğlum 22 aylık son 20 gündür allahım her bez değiştirmemiz kriz.
Kıyamet koparıyor sanki kolunu bacağını kesiyoruz.
Böyle bir ağlama yok. Bezini al gel diyorum bezini alıyor geliyo ama üstünü çıkartmaya başladığım an feryat figan kendini kusturan kadar ağlıyor. Pişiği falanda yok canı acıyo desem. Var mı başına gelen napıyosunuz.