Yasemin43 Valla siz neler yaptınız yapıyorsunuz bilmiyorum ama çevremde benim kadar süt artsın diye mücadele eden yoktur yani. Tam 5 ay mücadele ettim kilo aldım onca yazsam upuzun olur ama artmadı 5. Ayda da tamamen gitti 1.5 aydır sadece mama yiyor oğlum. 2 ay önce arkadaşım doğum yaptı kız iştahsız ztn anneside yok öyle bşyler yemeye vakti de yok ne su içiyor düzgün ne dinlenebiliyor ne de artsın diye ekstra bişeyler yapıyor ama maşallah sütü var üstü ıslanıyor hatta. Ben artık yemeye içmeye bağlamıyorum olunca oluyor olmayınca da artmıyor valla.