seninanonim Yasmin biteli 6 gün oldu hala adet olmadım . Kan testi verdim iki gün önce negatif çıktı . Hapa devam etmeli miyim ? Neden regl olmuyorum?
Yasemin38 seninanonim farklı ilaç kullanımın yada sitresli bir durumun olduysa onunda etkisi olabilir canım. Hapı aksatmadan içtiğin sürece hamilelik şüphesine kapılmana gerek yok merak etme😊
seninanonim Yasemin38 Bitince diğer ay yeni kutuya başladım sonra mide bulantısı oldu diğerine döndüm sonra yine yenisine biraz karıştı