Kızlar oglum 1 yaşında anne yani beşiği var ahşap. Sjmdi tekrar hamileyim doğduğunda oglum 20 aylık falan olacak onu normal yatağa da yatiramam düşer. Bir besik daha almalı mıyım? Mesela park besik alsam büyüğünü ona mı yatarsam çok kararsızım. Odasını ayiramazsam da bir odada iki besik nasil olur hve sonra iki besik birden napicam onlari vallahi kafam çok karıştı tavsiye lazım