merhabalar, kızım 2 ay 3 haftalık. ilk zamanlar kilosu düşük doğduğu için doktor tavsiyesiyle mama destekli gidiyorduk. zaman geçtikçe mamayı çok az vermeye başladım. günde 1-2ye kadar düşürdüm. biberondan iyice soğdu ne mamayı ne anne sütünü biberonla veremiyorum. 1 ay sonra işe başlayacağım nasıl beslenecek hiç bi fikrim yok. emziği de bi kaç kere almıştı onu da hiç istemiyor. denediğimde kusacak gibi oluyor . bu durumu yaşayıp bi yol bulan var mı? tavsiyelerinizi ve tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?