silaa66 Arkadas3495 10 gun oldu sezaryan olalı göbeğim yok benım 🤷🏻♀️ sarkmasın dıye korse ıle desteklıyorum sadece ❤️ sanırım emzırmek verdırdı
tatlikizim Arkadas3495 bebeğim 6 aylık oldu. Büyük oradan azaldı ama hala var benim göbeğim küçük kavun kadar. Geçeceğine dair pek umudum yok
Arkadas3495 silaa66 benimde 2 ayda doğum kilolarım gttı ama hafif göbeğim var korse kullandım pek faydasını göremedim bide rahatsız etti beni sıkıyor ya
Arkadas3495 benoyleuygungordum_ zamanla gider mi dersiniz benım doğum yapalı 2 ay oldu kalır göbek diyolar
Kutaycik Talyaveirem nasıl verdin acaba benimde 2 ay oldu.dogugmdan 15 gün sonra 67düştüm (9 kilo gitti) hala 10-12 kilo fazlam var.hergun yürüyorum emziriyorum bol su tüketiyorum.yediklerimede dikkat ediyorum.gram bile gitmiyor öyle takılı kaldı
silaa66 Arkadas3495 kız ne kalmasııı 😀 kalmaz merak etme dıyorum ya 10 gunde fit halimdeyimm ben bol su ıc ekmegı yeme pek termal korse al giy rahat oluyor 💋💋❤️ benım arkadaslarım sezaryan oldu sıfır beden nerdeyse
Nurcannn1 benoyleuygungordum_ çok teşekkür ederim benim de karnım kaldı 54 kiloyum zayıfım ama sanki göbek değil şişlik gibi adet oldukça inmeye devam ediyor 6. ay boyunca da inmeye devam ediyor diyorlar ben 3 ay 14 gün oldu sezaryen olalı sanki yavaş yavaş iniyor o şişlik bir umut adet olunca iyice iner söner diye bekliyorum
benoyleuygungordum_ Nurcannn1 iniyor evet böyle ilk zamanlar sert resmen hamile göbeği oluyor, yani benim 3. Aya kadar 4-5 aylık hamile gibiydim. Zamanla küçüldü 5. Aya girince birden söndü yani bende şaşırdım hatta