Merhaba geçmiş olsun öncelikle, bende evlendiğimden beri kurtulamadım eşli tedavide yanıt vermedi maalesef. 5 senedir çekiyorum diyebilirim. En son yine fitil tedavisine başladım dediğiniz gibi bende de iyileşiyor fakat 10 gün sonra nüksediyordu. Geçenlerde araştırma yaparken bir yoruma denk gelmiştim. Bağışıklık güçlendirici ve probiyotik vitamin takviyesiyle iyileştiği yazıyordu. Ümitsiz bir şekilde aldım vitaminleri ve fitil tedavimden sonra kullanmaya başladım yani Ramazan ayında. Şükür o zamandan beri pek uğramadı. Arada kaşıntı oluyor ama ertesi güne geçiyor,haplar baskılıyor bence. Dilerseniz kullandıklarımı yazabilirim.