Merhaba kızlar, yaklaşık 3 aydır vajinal mantarla uğraşmaktayım, önceleri fitille iyileşir gibi oluyordum ancak fitili bıraktıktan sonra 7-10 gün içerisinde tekrar başlıyordu ve ben sürekli fitil kullanır olarak buluyorum kendimi, hâlâ emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum tek çarem fitiller kremler bir de alternatif yöntemler.. Bildiğiniz kesin çözüm olur dediğiniz önerilere açığım.. Bu hastalığın ne kadar illet olduğunu yaşayanlar bilir 🙏🏻 Bir yakınımdan duyduğuma göre zolax diye bir ilaç varmış 2 tane varmış içinde birini eşin birini sen içiyormuşsun kesin çözüm dediler ama ben emziriyorum o yüzden içmedim yalnız bebeğim gece emmiyor nadir emdiği oluyor geceden içsem sabaha emzirsem sorun olur mu acaba? Doktoruma sordum ancak henüz yazmadı cevaplayacak olanlara şimdiden teşekkürler..