Yaklaşık 1,5 ay önce spiral taktırdım dün kontrole gittim kaymış dedi ve çıkardı doktor gebelik şansın olabilir dedi kan istedi kanda 1.20 çıktı ama (çok özür diliyorum) bizim bir hafta önce korunmasız oldu 6 gündür de adet olmadım yani gecikmem var kızıma çok büyük kötülük yapmış gibi hissediyorum kendimi 🤦🏻♀️😥😥