Kızlar alışsın diye sık sık dışarı çıkıyorum insanlara tepki veriyor ilk başta ağlıyor biri yakın temas kurmak isteyince geçen günde hayvanat bahçesine götürdük evde kedi köpek sesi yaptığımız halde sesini duyduğu halde ağladı yine diğer hayvanlarada öyle yakın temasta kurmadığı halde. Arabada uyurken yoldan çokta yüksek ses olmayan ambulans kısa süreli geçti ona da ağladı nasıl bu korkularını aşabilriiz dışarda aşırı ürkek .nasıl gelişimi için destek verebilirim .alışana kadar tepki veriyor insanlara ama alışmasıda uzun sürüyor