melike567 bize doktorumuz 2. Ay içinde 3 saatte bir beslemem gerektiğini söyledi. 3. Aysa sa 4 saatte bir dedi. 4. Aydan sonra uyandırma demişti ama benim bebeğin uykuya çok düşkün bir bebek olduğu için öyle uyguladık. Aç olsa bile uyanmazdı yani. Sizin kendi kendine uyanıyorsa uyandırmayın