Merhaba anneler ,
Gazlı kolik 2 aylık bi bebeğim var son zamanlarda pusette gazını daha rahat çıkarttığını ve huzurlu olduğunu keşfettim kaldırıp reflü yatağına koyunca ağlamaya başlıyor . Gün içerisinde sık sık pusete koymaya başladım ancak omurgası için zararı olur mu bilemiyorum ☹️