Juniorozturk Atamalar açıklandı geçtiğimiz günlerde, herkes yerini yurdunu değiştirecek, biz de Kayseri’den Iğdır’a taşınıyoruz üzülüyorum biraz 😔 kimler nerelere atandı? Tanışalım aynı yere gidenimiz varsa biraz moral olur dedim 🙂🌸
sm_goktugada Juniorozturk meraba Van’dan Edirne bizim burdan ayrılurken gülerek gidecektim ağlayarak gidicem sanırım 🙈
Barbie_010 Juniorozturk ıgdır liyim ama antalyada yaşıyorum. Igdir gercekten çok guzel bir sekir memleketim diye demiyorum. Tam memur şehri ekonomik, ulaşımı rahat,insanlari çok sıcak.
Juniorozturk Ayyuzlukoncuy hayırlı olsun biz de. İnşallah merkez çıkar merkez yazıyor ama tabur varmış dağda galiba evli çocukluları oraya veriyorlar mı bilginiz var mı
Ayyuzlukoncuy Juniorozturk En çok bekarları veriyorlar diye biliyorum ama tam bilgim yok. Umarım merkez olur ya da güzell bir ilçe 🙏
doganursezmag sm_goktugada yaaa 7 sene Edirne de yaşamış birisi olarak hiç zorluk yaşamazsınız çok güzel hayırlı olsun
hazallazeynebinannesi Elfbsra eşim jandarma değil ama asker eşi olarak yazmak istedim :( Hakkari de şuan biz kızlarımla Ankara da kaldık 2 senemiz bitti kaldı 1 senemiz… sabırla bekliyoruz
dilekbzd Elfbsra hayırlı olsun,bizde 1 yıldır hakkarideyiz umarım seversiniz,biz çok alıştık şükür hiç bir sıkıntı yaşamadık