edsn1 kesinlikle tavsiye ederim. Keşke ilk doğumum da normal olsaydı dedim. Öncelikle doktor çok önemli ben çatal sevmiyorum bu yüzden kendi odamda doğum taburesinde doğum yaptım. O ana tanık olmak o mucizeyi yaşamak bambaşka birşey. bebeğimi kucağıma alıp yatağıma geçtim kordonda ki tüm kan bebeğime geçene kadar doktorum bekledi kordon beyaz olduktan sonra eşime kestirdi uzun uzun ilk tentene temasımız ve emzirme oldu ardından bebeği ilk bakımları için götürdüler benim 2-3 dikişlik yerim vardı sıyrık yani doktor kendi kesmedi onu halletti. Kuş gibi oldum sezaryeni bildiğim için arasında ki kıyasları yapıp durdum o gece yüzüstü yattım 🥹 ertesi gün eve geldim kızım beni çok özlemişti üstünü değiştirdim banyo yaptırdım yemek yedirdim ilgilendim oynadım okadar fark varmış ki arada Allahım doğum buymuş meğer dedim kesinlikle sonuna kadar tavsiye ediyorum ama bu işte ekip çok önemli. Doktorum nehir bayram ebem cavide Battal ikisinden de Allah razı olsun işinde çok iyiler maşallah