hurremsultann Ya aynısından bende de var ve sıfır hiç kullanılmadı oğlum asla kabul etmiyor bende mi satsam bilemedim pufff
hurremsultann Keremikoom hiç kullanmadık ya ama çok para verdik ucuza da vermek istemiyorum yazık belki bir yakınım doğurur hediye ederim sonuçta kaliteli marka bir ürün
Keremikoom hurremsultann evet çok uçmuş fiyatları malesef ki bende hem birinin işini görsün bende ufak ta olsa kendi ihtiyaçimi göreyim dedim