Ugurbocegim19 1yaşta ayrılık kaygısı oluyor bebeklerde. Oğlum normalde çok sosyal bir bebekti yabancılara bile gülümser kucaklarına giderdi(gerçi hala öyle de) beni pek aramazdı yani, ananesi teyzesi dedesinde falan bensiz dururdu ama 1yaş sıraları yanından farklı bir odaya gitsem basıyodu ağıdı. Yanlız ya da bensiz kalmak istemiyordu. Bizde bi o olmuştu 1yaşında sanırım, başka hatırladığım ekstrem bişey yoktu. Oda çok sürmemişti bi kaç aya geçmişti.