annedemir Oğlumun yüzünde 2 gündür belirli yerlerde kızarıklıklar oluşuyor yarım saate geçiyor. Bu 2 günde yogurt kavun muz yedi yaklasik 20 gündür yoğurt yiyor 3 gün kuralına da uyduk hiçbir şey olmamıştı, resim eklemeyi beceremedim çok tedirginim
Caglak annedemir merhaba emziriyor musunuz? Siz iki gün önce farklı bir şey yediyseniz onda alerji yapmış olabilir mi?
Abdisumeyye annedemir onlardan bikac tane benim kızımda da vardi belind3 bend3 acaba sinek mi ısırdı diye düşünmüştüm
Papatya14 annedemir evt bizmde böyle luyo ama paketli gıdalar yiyince 6 ayligiz bizde mesela dondurma yalatiyorum hemen kabariyo yada hazır yoğurt falan hepsi böyle oluyo heciyo
Edaycr annedemir merhaba oglumdada aynı sorun vardı bunun adı ürtiker alerjiyle çok karıştırıyoruz ne yazık ki.kendiliginden geçiyor mu bir kaç saat içinde?
annedemir Caglak evet emiyor ve yeni yeni ek gıdaya geçiyoruz tadımlık, ben farklı olarak cok degisik bir sey yemedim acikcasi neyden olabilir ki
Caglak annedemir bu tarz döküntüler genelde alerji sebebiyle olabiliyormuş. Bizde bu yoktu ama kakasında kan ve mukus vardı. Sırtından yapılan deri testi ile oğlumda süt ürünleri, yumurta ve susam alerjisi çıktı. Doktorunuz bir şey dedi mi?
Aryemus123 Benim bebeğimde 6 aylık genelde tadımlık şeklinde veriyorum marketten alınan Beyaz peyniri öyle ağzına sadece sürdüm çık minik olmasına rağmen böyle oldu akşama da geçti
Abdisumeyye annedemir geçti canım kendiliğinden bizde 6 ayımızı doldurduk veriyorum bnde yoğurt meyveler falan şükür alerji olmadi baska öyle
annedemir Caglak bizi de doktorumuz az önce test icin cagirdi. acaba test sonucu hemen cikiyor mu? ve bu sekilde bir alerji varsa 6 aydır anne sütünden hgecip sorun teskil etmez miydi?
Caglak annedemir Deri testi 10 dk içinde sonuç veriyor. Süt yumurta ve susam sürülen bölgeler demir para gibi kızardı. Bu test kan testinden daha kesin sonuç veriyor ancak bazı doktorlar yapmıyorlarmış neden bilmiyorum.
Caglak annedemir her gün yumurta ve süt ürünleri tüketmeme rağmen alerji 4 aylıkken başladı. Tahini süt yapsın diye 3 ay civarı yemeye başladım. Doktorumuz hiçbir yiyeceği aşırı tüketmemem konusunda uyardı. Bebeğe aşırı gelen her şey alerjiye döndürüyormuş. Calsiyum eksikliği korkusundan anneler bu dönemde et tavuk çok tüketince bebeklerde sonradan bu ürünlere de alerji çıkıyormuş. Eksiklik olmasın diye günde 2 kez Osteocare kullanıyorum
annedemir Caglak Biz de az önce doktordan ciktik doktorumuz 3 tüp kan aldırdı 1 haftaya sonuc verir dedi🙏🏻 Anlamadigim sey oglum 10 gündür yogurt yiyor, en az cuma ve dün yedi ve o zaman kızardı. Kaka vs normal. Simdiye kızarıklık kalmadı bu arada hep böyle oluyor
annedemir Edaycr yarım saate geciyor 🙏🏻 oyle ki ben kanguruya koydum ondan kizardi sandim hic besin ihtimalini dusunmemistim. Dun yine 2-3 kasik yogurttan 20 dk sonra kizarana kadar. Ama yarim saate kadar geciyor kizariklik. Siz ne yasadiniz? Az once 3 tup alerji testi kani verdik
Caglak annedemir umarım temiz çıkar 🙏 doktorunuz diyet önermediyse de siz dengeli beslenin bu arada umarım kızarıklık oluşmaz
Edaycr annedemir biz de alerji testi yapıldı yumurta aki ve buğday alerjisi şüpheli dedi ve diyet yapmaya başladım 3 buçuk aylıktı şuan 9 buçuk aylık bu süreçte ben diyetteyken bile bunlar çıkmaya devam ediyordu ama kendiliğinden geçiyordu.sonra bunun alerjiyle bı ilgisinin olmadığını ve yemem gerektiğini söyledi doktorumuz.ona zarar vermeyen bu kizartilari olabilir diye karşılamami istedi bende öyle yaptım.suan çok çok daha iyiyiz.zaman ve sabır.siz stres yaptıkça daha çok çıkmaya devam edecek emin olun
annedemir Papatya14 ben hic yedirmedim onlardan aslinda ama insallah dediginiz gibidir baska bir sey olmasin da 🙏🏻
Caglak annedemir hiç merak etmeyin geçecek siz sürekli kakasını ve vücudunu kontrol edin 2 buçuk aydır diyet yapıyorum insan alışıyor 😊