Arkadaslar bugun oglum 4 aylik asisini vuruldu ve atesi var 37,8 kadar cikti atesi istahi yok mamyi zorla veriyorum agzina o da azicik yiyor esim nobette evde tekim ates dusurucude calpol var ama 2. Ayinda almistik etkisi gecmismidir ne yapmam lazim korkuyorum kayinvalidem yan apartmanda oturuyor ama sagolsun bana hicbir yardımı yok ne yapacagimi şaşırdım açıkçası