Kckglcn Kızlar oğlum 2 ay aşılarını oldu 4 gün önce. Hemşire sol koluna dikkat et üstüne yatırma dedi. Ne zaman sol tarafına yatırabilirim acaba ?
Deletedmom_70 Kckglcn 4-5 gün geçtikten sonra sol tarafına yatırmaya başladım. Acısı o zamana geçiyordur zaten tepki verir acırsa
Yesodiyorlar Acısa farkedersiniz sanırım huzursuzlanmasından ben 2 ay aşısında yıkama dediler aşılı kolunu eşime tutturup yıkadım bile 😂 gün içinde sürekli dokunuyordum hafifçe acıyor mu diye 1,5 gün falan bi kaşları çattı dokundukça sonra düzeldi
Yesodiyorlar Kckglcn keşke konuşabilselerde acıyor deseler canımı sererim yoluna acımasın canı diye 🥲🥲 aşıdan sonra kendini kötü hissetmesin rahatlasın diyede yıkadım umarım gerçekten onları rahatlatıyoruzdur 🤤 sağlıkla büyüsünler 💐
Kckglcn Ogulluana bizim hemşire dedi emzirirken falan da dikkat et yüklenme dedi ama işte kaç gün olduğunu sormayı unuttum bende