Oğlum 13 aylik çok uzun süredir belki 3 ayını bitirdikten sonradan beri yani 10 aydır uykusunda kaka yapmıyordu. Uyurken kakasi gelse bile uyanıp öyle yapıyordu ben tekrar uyutuyordum. 1 haftadır her gece 1 yada 2 defa gece uykusundayken kakasini yapıyor ishal yada kabız değil. Gün içerisinde de yapıyor kakasini toplam 4-5 defa yapıyor ama ishal sulu değil. Gece kendi kendine ıkınıyor bi güzel uykuda yapıp uyanmadan gözünü bile açmadan devam ediyor uyumaya. Bu durumu yaşayan var mı normal mi? Ben farketmesem sabaha kadar kakali kalacak tehlikeli bi durum aslında ve benim içinde çok zor oluyor en ufak sesine gidip popo kokluyorum kaka yapmış mi diye