Marianne Ozgen oda sıcaklığında çözülmesini beklerdim sonra biberona aktarıp 60-70 derece suda bekletirdim, 36-37 derece olduğunda verirdim.
Hilal28 Akşamdan ya da sabah çıkarıp buzdolabına koyuyorum çözülünce benmari usulü suda ısıtıp biberona koyuyoruz