Fatos53 Acı elma yağını doktorlar kesinlikle önermiyor,
Çok önemli bir konu olduğu için paylaşmadan gecmeyeyim., lütfen dikkat! Biz maalesef çevremizden çok tavsiye edildiği için ve bir hemşirenin de yönlendirmesiyle aldık ve kısa bir süre kullandık. Araştırmalarımız sonucunda çok tehlikeli olabileceğini görünce bıraktık.
Halk arasında acı elma yağı-adaçayı yağı olarak da bilinen bu yağı minicik bebeklerinize kullanmayın. Şimdi olmasa da ilerde sizin karşınıza farklı şekilde hastalık çıkabilir.
Genelde kolik ve gazı çok olan bebeklere karın ve ayak masajı olarak öneriliyor. Bitkisel ve cilde sürülerek kullanıldığı
için zararsız sanabilirsiniz ancak her
bitkisel ürün masum değildir.
İçerdiği Tujon adlı kimyasal nörotoksikmiş, yani sinir sistemi için zehirli.
Bebeklere, çocuklara, hamilelere ve emziren annelere kesinlikle kullanılmamalıdır.