Yasminmiray10 Anneler bebesilerinz en son kac aylıkken pütürlü kati gidalar pankekler but ne bilim kek pogaca patates kati yemeklerden yemege basladi ezmeden 11 aylik hala yemiyo çok üzülüyorum ek gidayi zor yediriyorum
livanurvealpinannesi61 Yasminmiray10 6 cı aydan itibaren pütürlü gıda yiyorlar. 7 ci ayda pankek omlet VS verdim. Eline pankek VS verin alışsın.
Eminecak Yasminmiray10 7-8 aylıkken. Suan 11 aylık sadece bezelyeyi ezip veriyorum. Onun dışında her şeyi nasılsa öyle yiyor. Ek gıdaya başladığımizdan beri pek püre falan sevmediği için bu aşamaya kolay geçtik.
Namkol Yasminmiray10 7. Ayda vermeye başlamıştım şuanda 8,5 aylık nerdeyse, yiyor herşeyi. Korkunca bu iş olmuyor bazen öğüruyor bazen istemiyor hiç vazgeçmeden en baştan başlar gibi verin
hemsire09 Yasminmiray10 6. Ayından beri pütürlü veriyorum hem püre şeklinde verdim hem katı gıda öyle alıştı yadırgamadı. Başta çok ezerek verirseniz pütürlüye geçiş çok zor oluyor.