Merhaba arkadaşlar 4 senedir bu evde oturuyoruz her ay zamanında ödüyoruz kiramızı daha şubatta kontrat yaptık 6 ayımız daha olmasına rağmen temmuzda çıkın diyo 1 ayda biz nasıl ev bulup çıkalım dedik ev sahipleri yurt dışından gelip oturacak dedi ben bişey yapamam dedi ayrıca bu kişi emlakçı değil ev sahibinin arkadaşı ama evle o ilgileniyo biz şimdi ne yapıcaz parayı elden verip senet almıyorduk adama güvendiğimiz için daha önceden ibandan atalım dedik kaç kere adam kabul etmedi bizde tamam dedik şimdi napıcaz bilmiyoruz şuan sinirden ne kendimi anlatamamış olabilirim kusura bakmayın