Doktorunuza danışın. Bence artık ek gıdaya geçirir. Ek gıdaya birlikte bebek kendini çok güzel toparlıyor. Dişten kilo kaybı olmuştur. Anne sutu belirli bir yerden sonra doyurmuyor, günlük kalori ihtiyacini karsilamıyor.Doktorumuz 5 bucuk aylikken ek gidaya baslatmisti. Güzel bir süreç olsun ❣️