PinkyMom Bir ortama girdiğimizde, “ÖPÜLMEYECEK” derdim ve bebeğimi bırakmazdım.Birine verdiğimde de başının dibinde akbaba gibi olurdum.
öpülme mevzusu yaşadık,sonra yüzü kıpkırmızı oldu egzama başladı.Evhamlanıyorsun diyen eşim tabi hak verdi benden çok panter kesilmişti.
ondan sonra herkesi haşladım,eşim annem kayınvalidem aklınıza kim gelirse..
Bende anneyi ,onu korumak kollamak benim 1. Görevim.
Eşimin halası “kırılırım ben” demişti şakayla karışık, bana ne kırıl o benim oğlum.Siz öpüp akşam uyucaksınız, yaralarıyla ben uğraşıcam canı acıyor anlamıyor musunuz diye çıkışmıştım.
Öyle yapmak gerekiyor,bir daha kimse tepeme çıkamadı.