Kızlar kızım 10 aylık atopik dermatit denildi 2 aylıkken hiç alerji testi yapılmadi.tenine bakıyorum kızarıklık olmamasına rağmen çılgınca kendini kasıyor her yeri yara oldu. Kısa kollu giydiremiyorum
Daha önce hem cildiyeye götürdüm bir de çocuk doktoruna ikiside sadece krem ve damla verdi. Şimdi tekrar kime goturmeliyim