Kızlar gecenhafta doğum yaptım bir kızım var 23 aylık kardeşini ister istemez kıskandı gerildi babasıyla elimizden geleni yapıyoruz hep ilgimiz onda ama yinede ben çok üzüldüm sanki ona haksızlık oluyormuş gbi kızımı görünce duygulanıyorum hatta ama kardeşi olmasını da çok istemiştim oyun arkadaşı olsun birbirlerine yalnız büyümesinler diye şimdi lohusalık psikolojisiyle çok duygusalım 🥺💕