Tufufutu
Dolunayarad bebeğim 3 aylık olacak… Doğumdan sonra aldığım kiloların yarısını verdim. Sonra onun yarısını aldım matematik problemi gibi oldu hahahah özetle hamile kalmadan önceki halimden bi hayli fazlayım.
Emzirirken diyet yapma dedi diyetisyen arkadaşım. Dikkat et sadece dedi. Çok ekmek yeme bol su iç tatlıya abanma falan. Nasıl olacaksa o iş, emzirirken daha acıkıyorum. Bari hareket edeyim diyordum. Sezeryanlı olduğum için yürüyecektim 40 ım çıkınca. Bizim kız pusette durmuyor, kucakta taşıyarak sporu da benim gözüm almıyor. Birde hastalandı zaten 2 haftadır iyice eve kapandık. Anlayacağın yalnız değilsin :)