Barlasinannesiiii biz 2.5 aylıkken meme reddi yaşadık silikonla emiyordu biranda bıraktı geceleri silikonla emiyordu gündüzleri sağıp veriyordum ama sürekli memeyi teklif ettim. bağırdığı istemediği zaman hiç göstermeyip 3,4,5 gün unuttur dedi danışman yani 3 gün hiç göstermeyip teklif etmedim o şekilde verdiği tepki geçmiş oluyor eğer 3 günde tekrar aynı şekilde istemezse yine göstermiyoruz unutana kadar uykuluyken emzirebilirsin demişti ben göstermedim bu şekilde birkaç gün sonra kucağımda keyfi yerindeyken önce emzirme pozisyonuna getirdim baktım ağlama falan yok bakıyor gülüyor sonra memeyi verdim silikon olmadan ama doğru kavratıp ağzına sığacak şekilde sıkıştırdım ağzına aldı emdi birkaç dakika ilk defa öyle ten tene emzirdim yani sonra gece uykusundayken silikonla emip uykuya daldığında silikonu çıkarıp yavaşça memeyi soktum ağzına (tabi bu esnada uyuyor ) sonra yavaş yavaş ayaklarını falan elleyip biraz uyarı verdim emmeye döndü o şekilde memeyi tanımaya başladı artık silikon olmadan gece boyu emiyor fakat gündüz meme reddim devam ediyor. Onun için emzik biberon kesinlikle bırakılması lazım ama ben yapamıyorum bu şekilde devam ediyoruz ek gıdaya geçersek daha rahatlarım herhalde 5 aylık oldu
Bu arada silikonu bırakmak için Dilruba demirezerin youtube videosuna bakabilirsiniz orda aşama aşama nasıl yapılacağını anlatıyor