Hanımlar merhabalar geçen ay adet döngum uzadı 9 gün oldum 5 den sonra az az geldi ama doktara gittim kist yada herhangi birşey dök.dedi duphaston verdi kanı kesmek için iki gune kesildi antibiyotik de kullanıyordum grip olduğum için mide ağrısı yaptı kestim ilaçları bugün yine adet oldum normal mi bu ilacdan mi oluyor yani