DenizKizi Mesela geçen bende meme reddi yaşadım ama şöyle 4 ay 22 günlük oğlum ben çok sık emziririm bazen saat başı bazen 2 saat son 1 haftadır oğlum emmemeye başladı bende meme reddi diye düşündüm internetten araştırdım meğerse oğlum tok olduğu için emmiyormuş bende emsin aç kalmasın diye ağladığı zaman veriyordum o da 2 çekip bırakıyordu zorlayınca ağlıyordu şimdi 3 saat bekliyorum açıkmış oluyor ve emiyor güzelce ilk olunca insan bilmiyor işte halbuki çok basit tok ve emmek istemiyor. Bende bunu düşündüm buna benzer bir şey mi acaba sizinki de