Nazgull Oglusm ne alaka regl ile saçın tutup tutmaması tutar tabi ki bağlaştıracak birşey yok ki bunda
Oglusm Ayguzelsin1 Çoğu kuaför boya yapmıyor regliyken renk eşit tutmaz demislerdi bana vücut ısısından dolayı
PamukPrensesannesii Nazgull siz reglken hiç saç boyattiniz mi ? Yada kuaför müsünüz? Tüm kuaförler reglken boya tutmadığını söylüyor, bunu biz uydurmuyoruz ki canım
Nazgull PamukPrensesannesii boyattım ve tutku ki onu geçtim kendi arkadaşım kuaför gelen ve regl olan kim varsa tuttu tamamen batıl inanç bu gördüğüm yaşadığım kişileri geç mantığın alıyorsa böyle birşeyi zaten diyecek bir şey kalmadı demek oluyor yani bağlaştıracak birşey değil bu şey
Nazgull PamukPrensesannesii sizin başınıza gelen o benim başıma gelen bu gördüklerim birebir karşılaştığım şey bu yani bence yapılmayacağını bana değilde post sahibine Yazın çünkü onun bu fikre ihtiyacı var biz yine kendi doğrularımızdan devam edelim
Nazgull Oglusm o zaman niye soruyorsun sizin bildiğiniz gördüğünüz yapmıyorsa tutmuyor demek ben gördüğümü bildiğimi söylüyorum ki dediğim gibi kendi yakın arkadaşım da kuaför çok denk geldim hepsi de tuttu
Oglusm Nazgull Ne demek o zaman niye soruyorsunuz ? Belki yapan vardır fikir amaçlı sordum. Bu kadar agresif olmanıza gerek yok
Nazgull Oglusm agresiflik değil amacım ben kendi bildiğimi gördüğümü söylüyorum sadece yine yaptırıp yaptırmamaktl size kalmış