Evet normal. Özellikle gece uykusunda böyleyse daha normal. Doktorlar gece uykusunu bölmeyin, acıkınca uyanır zaten ama 4-5 saatten fazlasını geçirmemeye çalışın, rüya öğünü yapın diyolar. Ben kızımı saldım, o ne zaman isterse o zaman veriyorum. Bazen yarım saat sonra bazen 4-5 saat sonra. Kendi keyfine kalmış