57 kilo ile hamile kaldım doğuma girerken 92 kiloydum eve geldim 83 kiloydum şimdi 2,5 ay oldu 73 kiloyum 1 ay önce emzirmeyi bıraktım emzirmekle çok alakası yok kilo vermenin diye düşünüyorum bol bol su içiyorum ve yürüyorum şehrimde toplu taşıma çok nadir kullanıyorum her gün çıkıp yarım saat bile olsa yürürüm hem bebişe iyi geliyor hemde bana