Aatamom anladım ya çok teşekkürler çok korkuyorum diş yaptırmaya yapayım derken daha kötü olursa dişim diye doktorum zirkonyum kaplama yaptı köpek dişi diye geçen mesela üstteki kendi dişim daha uzun o 2 cm daha kısa kimse anlamaz belki ama ben fark ettim yoksa rengi falan çok güzel aynı diğer dişlerim gibi sadece boyu bir tık kısa olmuştu söylemedim de evde fark ettim doktorum çok iyi bişey daha sorabilir miyim ben işte temizliği Bir de estetik dolgu tek seferde yaptırıp gelebilir miyim çocuklarım küçük olduğu için git gel zor oluyor Aslında ben bunları yaptırırdım kaynanam bırakmıyordu dişlerin çok güzel boşuna Dokunma diyor Halbuki arkası çürük yani biliyorum ilerleyecek o dişi de kaybedeceğim müdahale etmezsem diğer dişim gibi biz birlikte oturuyoruz o Köydeyken gidip yaptıracağım her şeye karışıyor diş taşı temizleme de bırakmıyor dişler alışır diyor Çabuk kirlenir falan