Neziha122 Bebeğim 9 aylık diş ağrısı ateş çok çekiyor 3 gündür ateşler içinde yanıyor 39,40 ateşler Bi inip çıkıyor ağrı kesici parol veriyorum etki etme Di diş etleri çok şişmiş ağlayıp duruyor uyumuyor elimden bişey gelmiyor ne yapmam gerekiyor acaba
Peeri Neziha122 diş ateşi 38i çok geçmez diye biliyorum çok yüksekse enfeksiyon olabilir bir doktora gidin bence
baykuskiz_ Neziha122 muhtemelen dis degil enfeksiyon vardir cocuk daha fazla cekmesin isterseniz bi doktora goturun
Neva_annesi1 Neziha122 Diş ateşi o kadar yükselmez kan ve idrar tahlillerine baktırsanız iyi olur muhtemelen enfeksiyondur çok geçmiş olsun.
Peeri Peeri yüzeysel bakarak enfeksiyon anlaşılmaz ki, eğer çok yükselirse enfeksiyondur diyorlar. Dün acil doktoru mu baktı genelde hızlıca bakıp geçiyorlar, tahlil yapmadan bilinmez enfeksiyon.